Auteur Topic: Leerdip  (gelezen 765 keer)

Offline April

• Newbi
  • Forum berichten: 3
  • Topic starter
Leerdip
« Gepost op: 22 januari 2010, 13:55 »
Hey

Ik moet eigenlijk blokken voor tentamens van volgende week... maar geen zin.:whatever  Wat doen jullie als je er last van hebt?

Offline meisje89

• VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 7.045
Re: Leerdip
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2010, 14:04 »
ik ga altijd naar de common room op de uni waar mn mede studenten altijd studeren, ga dan vanzelf wel studeren omdat zij dat ook allemaal doen, en als je dan kletst, zorg dat het over de stof gaat. werkt altijd wel het beste, jezelf omgeven met fanatiekelingen ;)

Offline Vlinderprinses

• Moderator *
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 19.110
  • Bimeiden aan de macht!!!!
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2010, 14:27 »
Hey

Ik moet eigenlijk blokken voor tentamens van volgende week... maar geen zin.:whatever  Wat doen jullie als je er last van hebt?

Mezelf dwingen, belonen met een lekkere kop thee of een koekje, en steeds 2 uur leren en dan een half uur pauze.

Ik weet dat als ik NIET leer ik super teleurgesteld ben in mezelf... En dat wil ik niet!

Doe vooral alsof je het leuk vind want dan wordt het minder zwaar. En geloof me, als je het een beetje gaat snappen en weet waar het over gaat wordt het vanzelf leuk!

Een ritalinnetje wil trouwens ook wel eens helpen voor de motivatie.... ;)

Als je een kunstwerk maakt, maak je eerst een klad. Nu weten we waarom God eerst de man heeft geschapen, en toen pas de vrouw!

Offline Unforgettable

• VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 4.748
  • Intuition's always been a woman's guide!!!
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2010, 14:28 »
Ik sluit me altijd af van alles. Zet muziekje op (rustig op de achtergrond, dat het geen doodse stilte is) en zorg dat ik alleen me studieboeken bij de hand heb dan gaat het ook goed. Dan moet je wel ;)

@VP: dat heb ik ook, had een vak en snapte er niks van en vond het dus niet leuk. Ging het leren begon het te snappen en leuk te vinden ;)

Offline Vlinderprinses

• Moderator *
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 19.110
  • Bimeiden aan de macht!!!!
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2010, 14:31 »
Ohja ik zet vaak de tv aan op de achtergrond, juist zonder geluid want dan concentreer je je beter.

Ik voel me dan tenminste niet helemaal eenzaam en alleen en verstoken van de buitenwereld. En af en toe kijk ik even een paar minuutjes.
Meestal kijk ik iets van Animal Planet ofzo... Leuke achtergrond en nog leerzaam ook :haha

Als je een kunstwerk maakt, maak je eerst een klad. Nu weten we waarom God eerst de man heeft geschapen, en toen pas de vrouw!

Offline Latya

• VIP-member
  • Full Bimember
  • *
  • Forum berichten: 350
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2010, 20:17 »
ik vind school echt leuk als ik in de klas zit, maar thuis huiswerk moet ik mezelf altijd toe dwingen .
denk er ook niet altijd aan, maar in een ruimte met tv aan geluid uit  oordoppen in en blijven lezen en af en toe pauze helpt wel ;) en proberen iedere dag wat te doen dat werkt voor mij goed niet alles in 1 x
en wat VP zegt voel me ook echt stupid als ik niet heb geleerd en me best heb gedaan!

Offline Angels

• VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 7.241
  • Geniet van het leven,je leeft maar 1 keer
« Reactie #6 Gepost op: 28 april 2010, 20:28 »
ik heb nog maar 6weken de tijd om mijn laatste onderdeel af te maken en ik heb ook echt een enorme dip gehad dat ik op het puntstond te stoppen.
Achteraf ben ik blij dat er mensen zijn die me er doorheen gesleept hebben.Nog even 6 weken blokken en daarna Engels en dan ben ik klaar!!! :cheer

Offline Liique

• Newbi
  • Forum berichten: 24
« Reactie #7 Gepost op: 07 juli 2010, 20:25 »
Ik zit nu in een leerdip. Ik moet hard aan mijn scriptie werken, maar ik heb geen zin. Ik heb ook niet echt een deadline. Met dit weer wil ik zoveel leuke dingen gaan doen. Ik kan me gewoon echt niet concentreren. Hopelijk heb ik snel weer motivatie!

Offline Latya

• VIP-member
  • Full Bimember
  • *
  • Forum berichten: 350
« Reactie #8 Gepost op: 05 september 2010, 15:26 »
heb dus een dikke vette leerdip ben bezig met me praktijk diploma boekhouden vind boekhouden echt wel leuk alleen dat rekenen met die formules :S ga morgen nog wel examen doen maar heb er een hard hoofd in!
ga dan stoppen hiermee en snel wat anders zoeken voelt zo dommm dit...  :loser :huil :huil

Offline Iduna

• Moderator *
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 3.789
« Reactie #9 Gepost op: 05 september 2010, 20:18 »
heb dus een dikke vette leerdip ben bezig met me praktijk diploma boekhouden vind boekhouden echt wel leuk alleen dat rekenen met die formules :S ga morgen nog wel examen doen maar heb er een hard hoofd in!
ga dan stoppen hiermee en snel wat anders zoeken voelt zo dommm dit...  :loser :huil :huil

Boekhouden  :-\. Mijn lief had al bijna zijn masterscriptie af toen hij nog zijn tentamen boekhouden moest maken ( eerste jaars vak! ) dus zo kan het ook! Succes morgen! 
Ik leer, dus ik ben

Recente forum berichten

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

:slimidee Bimeiden.nl Tip
Met een ingevuld profiel & sexy profielfoto's krijg je meer reacties.  :rozebril

Shoutbox

Sorry, this shoutbox does not exist.

10 Nieuwste Leden

Bimeiden.nl kun je het beste bekijken met Firefox

!!!! Kortingcodes !!!!

Kalender

februari 2012
ma di wo do vr za zo
1 2 3 4 5
6 7 [8] 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26