Ik mis heel veel, maar ik besef me iedere dag ook wat ik wél heb!
Ontopic mis ik:
-Mijn opa die ik eigenlijk nooit gekend heb, vandaag is zijn sterfdag en ik had hem gewoon heel graag gekend, ik heb zoveel mooie verhalen over hem gehoord!
-Zijn vrouw mijn oma, die nu alweer 6 jaar overleden is...
-Mijn vader die geen fuck om me geeft! Ik mis hem niet als persoon, maar meer het hebben van een vader die écht om je geeft en voor je door het vuur gaat... Ik zie dat soms bij anderen en dan besef ik dat ik zoiets nooit heb gekend, en daar toch iets in heb gemist!
-Basile, die nu ook alweer een goeie 1,5 jaar geleden is overleden... Ik hoorde gisteren weer 1 van de nummers die op zijn crematie werden gedraaid op de radio, en het blijft moeilijk...
- Ik mis Ozzy, mijn katje die nu ook alweer een jaar of 5 geleden is overleden...Doodgereden door een trein achter mijn huis en we vonden hem pas 1,5 maand later, daar voel ik me nog steeds schuldig over.
-Ik mis mijn katjes die nog bij mijn moeder wonen...
-Ik mis geld, een heleboel geld....!!!
-Ik mis de oude Punica drankjes van vroeger.... Ze zijn er nu wel weer maar lang niet zo lekker als toen in die glazen flessen! En waar zijn de Winner Taco's?!
-Ik mis alle oude leuke tekenfilmpjes van vroeger. Barbapappa, ducktales (was laatst trouwens weer een aflevering van op tv en ik heb genoten!!) david de kabouter, teddy rukspin, the racoons, etcetera... De tijd van Kindernet, en niet van al die flauwe domme tekenfilmpjes van nu, die allemaal met de PC zijn gemaakt....!!!
- Verder mis ik huisvrouwelijke talenten, schoonmaken en opruimen is echt niet mijn ding....
Maar ach ja, zoals ik al zei, ik koester de dingen die ik wél heb met heel mijn hart!!