Auteur Topic: SPORTEN!?  (gelezen 4103 keer)

Jelena87

• Gast
Re: SPORTEN!?
« Reactie #120 Gepost op: 23 juli 2011, 17:19 »
Yoga (bijna elke dag) en joggen/hardlopen (2/3x in de week, maar dat wil ik ook dagelijks gaan doen) :D
Daarnaast wil ik nog iets gaan doen, maar weet eigenlijk niet wat. Denk dat ik eerst maar het joggen/hardlopen even goed ga oppakken. :D

Offline Close..

• I-net Speurneusje
  • VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 1.262
  • **Power to the pussy!!!**
« Reactie #121 Gepost op: 23 juli 2011, 17:24 »

er achter gekomen dat de nieuwe sportschool toch nog wel gevaarlijk is.. Ik ben iets te hard tekeer gegaan, waar ik achteraf dus mooi achter kwam. En dan mooi de dag er op op de fiets naar Granny toe, waar je dus ook een uur per rit mee kwijt bent.. Maar wel netjesweer de buikspieroefeningen gedaan!! (Nu van plan weer netjes op te pakken ze elke dag te doen; ongeveer 5 tot 7 verschillende oefeningen van drie keer 15 herhalingen..)

Ach, het heeft wel wat, dat trainen en bewegen, ik ben er niet vies van :)

Offline Lunaatje010

• VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 3.349
« Reactie #122 Gepost op: 23 juli 2011, 20:00 »
Heb gisteren bijna 2 uur met mijn paard gelopen, in de bossen (heeft ook wel iets weg van sporten, en zo niet, anders heerlijk lang gewandeld met hem)

Offline Francol

• VIP-member
  • Full Bimember
  • *
  • Forum berichten: 412
« Reactie #123 Gepost op: 23 juli 2011, 20:19 »
Normaal doe ik aan volleybal. Dit weekend begonnen met tennis, onder begeleiding van mijn vriend. Gaat best aardig. Verder vind ik het heerlijk om via youtube lekker te dansen op favoriete muziek. Je hebt er leuke tubes van dansscholen zodat je thuis aan zumba kan doen. Topvondst!

Offline Yanara

• Vertaalster
  • BMN Friend
  • Sr. Bimember
  • *
  • Forum berichten: 719
  • Life - Love - Sex
« Reactie #124 Gepost op: 29 juli 2011, 10:36 »
Op dit moment alleen fysiotherapie en oefeningen thuis. Hoop weer ooit te kunnen gaan zwemmen en yoga te gaan doen.
"To be sensual, I think, is to respect and rejoice in the force of life, of life itself, and to be present in all that one does, from the effort of loving to the making of bread." ~ James Arthur Baldwin

Offline Stefanietje!

• VIP-member
  • Sr. Bimember
  • *
  • Forum berichten: 589
  • The best move is to follow your heart
« Reactie #125 Gepost op: 29 juli 2011, 11:46 »
Line dance; Dit doe ik 2 avonden in de week! Ik dans bij de topklasse, dus af en toe is het best heftig..  :cheer maar wel super leuk!

Ik fitness 1 keer in de week! (1uur)

Ik doe aan hardlopen (2 keer in de week en dan 1uur per keer)

:thumbsup2

Offline IndoChick

• BMN Crew
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 6.719
  • "I may not be perfect , But i'm always Me "
« Reactie #126 Gepost op: 29 juli 2011, 12:48 »
Zumba ... :klap8 :sheer4 :cheer

Offline joyfull

• VIP-member
  • Full Bimember
  • *
  • Forum berichten: 207
« Reactie #127 Gepost op: 30 juli 2011, 18:08 »
hardlopen

Offline Peasonaplate

• VIP-member
  • Full Bimember
  • *
  • Forum berichten: 473
  • be who you want to bi
« Reactie #128 Gepost op: 31 juli 2011, 12:43 »
Ik doe aan yoga, verschillende vormen. Tussen drie kwartier en twee uur per dag in, daarnaast train ik mn schouders bij met gewichtjes (half uur p/dag) en beetje buikspieroefeningen wat er vaak bij inschiet :p

Offline Sonex

• VIP-member
  • Jr. Bimember
  • *
  • Forum berichten: 50
« Reactie #129 Gepost op: 08 augustus 2011, 20:36 »
Echt erg, maar ik heb eigenlijk nog nooit echt een sport beoefend. Vroeger wel op turnen gezeten, maar ik vond veel oefeningen om te doen echt doodeng. Ik was bang dat ik er vanaf zou vallen enz. Uiteraard wel op zwemles gezeten.
En eind vorig jaar had ik het goede voornemen om in 2011 toch echt te gaan joggen. Sportkleding en al gekocht en het ligt nu nog steeds in de kast.  :haha

Maar ik heb geen auto, dus ik fiets overal naartoe en als mijn hond bij mij is, dan loop ik er ook wel veel mee. Maar alsnog is dat niet echt sporten, whaha.

Offline bi-desires

• VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 1.656
« Reactie #130 Gepost op: 08 augustus 2011, 22:39 »
ik sport 2 uur op een dag...... 4 dagen in de week :) nog 6 kilo te gaan zit ik op me streef

Offline joyfull

• VIP-member
  • Full Bimember
  • *
  • Forum berichten: 207
« Reactie #131 Gepost op: 08 augustus 2011, 23:03 »
ik sport 2 uur op een dag...... 4 dagen in de week :) nog 6 kilo te gaan zit ik op me streef

RESPECT

Recente forum berichten

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

:slimidee Bimeiden.nl Tip
Koppel je Twitter account aan je profiel! Zo leest iedereen jouw tweets mee. Meer informatie lees je op je profiel.

Shoutbox

Sorry, this shoutbox does not exist.

10 Nieuwste Leden

Bimeiden.nl kun je het beste bekijken met Firefox

!!!! Kortingcodes !!!!

Kalender

februari 2012
ma di wo do vr za zo
1 2 3 4 5
6 7 [8] 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26