Auteur Topic: Grappige uitspraken  (gelezen 7266 keer)

Online -MC-

• VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 3.807
Re: Grappige uitspraken
« Reactie #120 Gepost op: 24 oktober 2010, 12:07 »
Ach, na al deze verhalen te hebben gelezen, kan die van mij er ook wel bij :P

Verhaal wat mijn moeder zo af en toe nog wel es verteld:
Ik was een jaar of 3 en zat met mijn ma in A'dam in de tram en bij een halte stapte er een meneer in met een nogal "opvallende" neus.
Waarop ik tegen mijn moeder zei (en niet zachtjes ook): "Kijk mama, die meneer lijkt wel een varkje."

En na de slaapwandel verhalen gelezen te hebben schoot deze me ook nog te binnen.
Kleine inleiding, ik ben altijd al een typje geweest dat zich druk maakte om dingen die spannend waren. 3 weken voor mijn verjaardag bijv was ik vroeger altijd ziek (niet slapen, hoofdpijn, kotsen, you name it), tot ik een jaar of 9 was.

Ik was een jaar of 6 en moest afzwemmen voor mijn A-diploma.
Mijn kamer werd geschilderd dus mijn bed was verplaatst naar mams dr slaapkamer.
Mijn ma werd op een gegeven moment wakker omdat ze mij hoorde rommelen midden in de nacht.
Ik stond, aangekleed en wel, bij de deur van de slaapkamer.
Ma: "Wat ga je doen?"
Ik: "Zwemmen".
Ma: "Wanneer?"
Ik: "Nu mama, maar je moet wel opschieten anders kan je niet mee komen kijken naar hoe ik zwem".

Het heeft mij ma ong een half uur gekost voor ze me had overtuigd dat ik morgen pas hoefde te zwemmen :P
(Was toen al koppig en altijd redelijk overtuigd van mezelf :P)
If nerds would rule the world, war would be nothing more than a virtual game of Battleship.......

Janedoe

• Gast
« Reactie #121 Gepost op: 24 oktober 2010, 13:53 »

M'n ei luchten *ei kwijt, hart luchten* Gezegd door een vriendin, en alweer jaren een serieus overgenomen uitspraak

Offline gupiegirl

• VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 2.334
« Reactie #122 Gepost op: 24 oktober 2010, 15:02 »
ik heb vroeger toen k klein was meegemaakt dat k op de fiets zat ( op een eigen fiets dan) en me moeder en broer achter mij fietste en mij moeder zei let je op: je fietst tegen de draad in. Ik ging tijdens het fietse zoeke naar de draad en vroeg aan me moeder welke draad? K zie geen draad..

en heb nog eens gehad toen k ook klein was ..toen me vader me broer ging helpen met zijn huiswerk. Ik stond ook in de kamer van me broer me eigenwijze hoofd. Het ging toendertijd over wiskunde en daarin kwam elke keer het woord decimeter in terug..waarop k na een tijdje zei: ik ben helemaal geen meter. Ik begreep toen nog nie wat een decimeter was..later op de middelbare school kwamen mensen met decibel ..aangezien mijn naam daisy is :)

Offline Dotje

• Full Bimember
  • Forum berichten: 370
  • vake bej te bange !
« Reactie #123 Gepost op: 24 oktober 2010, 17:25 »
Vorige week in de winkel.....Ik zocht iets,wat ik niet kon vinden,dus dacht,vraag het even....

Waar zijn de spakleppen ?

Juist....En mijn moeder maar lachen.... :verwar2

Recente forum berichten

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

:slimidee Bimeiden.nl Tip
Een gouden regel voor een date -> actie = reactie! Stuur die leuke meid dus een stout berichtje de Flirt Messenger of een sexy shout!  Wedden dat je een leuke reactie terug krijgt.   :lovely

Shoutbox

Sorry, this shoutbox does not exist.

10 Nieuwste Leden

Bimeiden.nl kun je het beste bekijken met Firefox

!!!! Kortingcodes !!!!

Kalender

februari 2012
ma di wo do vr za zo
1 2 3 4 5
6 7 [8] 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26