Auteur Topic: bimeiden op samsung star  (gelezen 356 keer)

Offline Intense

• VIP-member
  • Full Bimember
  • *
  • Forum berichten: 344
  • Topic starter
  • Spread the love!
bimeiden op samsung star
« Gepost op: 04 mei 2010, 19:04 »
Weet niet of dit onderwerp al eerder is geweest maar is het mogelijk om bimeiden.nl op de samsung star te bekijken? Heb de telefoon nu een paar dagen incl internet. Kan de site wel downloaden maar nergens inloggen, moet ik daarvoor een applicatie downloaden?

Thanks!
Stop drooling Start licking

Offline Meissie_23

• VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 7.610
Re: bimeiden op samsung star
« Reactie #1 Gepost op: 04 mei 2010, 20:02 »
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Wat erg ik heb die telefoon ook... Maar weet eigenlijk niet meer hoe ik dat gedaan heb toen dat inloggen.. Volgens mij gewoon een beetje naar onder en naar rechts gedrukt en toen zat ik erop ;)

Ik vraag me alleen wel af met internet hoe je naar beneden kan (Enter) Enter knop wel gevonden alleen als ik erop druk blijft de zin gewoon aan elkaar  :fluiten

Verder kom ik ook niet op laatst geplaatste berichten in forum wat je hier rechts bovenaan ziet...

Ik zal alsnog ff voor je kijken  :fluiten

Offline Meissie_23

• VIP-member
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 7.610
« Reactie #2 Gepost op: 04 mei 2010, 20:07 »
Als ik bimeiden.nl intyp dan krijg ik eerst Boardindex dan druk ik op enter.. Daarna krijg je alle topic's en ga je met je pijltje helemaal naar onder en als t goed is staat daar extra optie's en daar moet je kunnen inloggen  :fluiten

Offline Vlinderprinses

• Moderator *
  • Hero Bimember
  • *
  • Forum berichten: 19.099
  • Bimeiden aan de macht!!!!
« Reactie #3 Gepost op: 04 mei 2010, 20:50 »
Ik krijg de startpagina als ik www.bimeiden.nl intyp, en onderaan kan ik inloggen. Ik heb dezelfde telefoon!

Maar je ziet de site heel anders en dat komt doordat je telefoon Flash niet ondersteunt, en het meeste is hier in die soort gemaakt.

Het is basic maar best te doen!

Ohja plaatjes in topics zie ik helaas niet.. Was wel balen toen ik in de trein het sexy foto hoekje wilde checken ;)

Als je een kunstwerk maakt, maak je eerst een klad. Nu weten we waarom God eerst de man heeft geschapen, en toen pas de vrouw!

Offline Intense

• VIP-member
  • Full Bimember
  • *
  • Forum berichten: 344
  • Topic starter
  • Spread the love!
« Reactie #4 Gepost op: 04 mei 2010, 20:54 »
Hij doet t! Super! Thanks chicas  :kusje4
Stop drooling Start licking

Recente forum berichten

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

:slimidee Bimeiden.nl Tip
Je kunt op bimeiden.nl als lid anoniem je verhaal kwijt. Zelf een erotisch verhaal! Lees hier de spelregels!

Shoutbox

Sorry, this shoutbox does not exist.

10 Nieuwste Leden

Bimeiden.nl kun je het beste bekijken met Firefox

!!!! Kortingcodes !!!!

Kalender

februari 2012
ma di wo do vr za zo
1 2 3 4 5
[6] 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26